Hirmondo
Hirdetés
Hirdetés

Fontoljuk meg

Európa nyugati fele egyre nagyobb léptekkel rohan a vesztébe, és ez a folyamat visszafordíthatatlannak tűnik, mert megroppantották az egykor hatalmas és befolyásos nemzetek gerincét. Hiszen emberi tartást csak a hit, erkölcs, józanész, önazonosság, hagyománytisztelet és a belőlük fakadó értékrend biztosíthat. Mindezek igényét azonban kilúgozták a lelkükből és a tudatukból. Módszeresen, szívósan és céltudatosan. Nyilván nem véletlenül, hanem a Föld politikai és gazdasági irányítása megkaparintásának az érdekében. Az egykor Istenben, nemzetben és hazában gondolkodó európaiak ugyanis e törekvések útjában álltak, ezért elhatározták a megsemmisítésüket.

Egy ilyen ördögi terv megvalósítása azonban napjainkban nem katonai, hanem szellemi síkon folyik, például a szokásrend és gondolkodásmód fokozatos megváltoztatása által. Ennek viszont leghatásosabb módszere a téves eszmék és hamis hírek terjesztése, amiket a tömegkommunikációs csatornáknak pillanatok alatt világgá röpítenek. Folyamatos hatásuk következményeként pedig az európai ember egyre inkább elszakad a valóságtól, és önpusztítóvá válik. És az érték önmaga fonákjává, a szabadságvágy – szaba­dossággá, a szerelem – kéjsóvárgássá, az egyneműek kapcsolata követendővé és a gyermekvállalás elítélendővé.

Európa napról napra gyengül tehát, miközben menekülteknek álcázott életerős emberek milliói özönlenek ide Afrikából, valamint Ázsiából a hódítás nem is titkolt szándékával. Lerombolják a templomokat, meggyalázzák az asszonyokat, rettegésben tartják, valamint gyilkolják az őshonos lakosságot, amely szellemileg, érzelmileg és fizikailag egyaránt eltunyulván még a védekezésre is képtelen.

A tőlünk nyugatra zajló folyamatokat és történéseket szemlélve azonban óhatatlanul felvetődik a kérdés, hogy mi, magyarok vajon milyen jövőt szánunk magunknak? Meg szeretnénk-e tartani azt a földet, melyen laknunk adatott? Őseink hitét, nyelvét és szokásait? Mert ha igen, akkor továbbra is meg kell állítanunk a minket elsöpréssel fenyegető emberáradatot. Ez viszont csak az ehhez szükséges szándék, akarat és elszántság birtokában lehetséges. Éppen ezért jól fontoljuk meg, hogy vasárnap kire bízzuk az anyaország vezetését!

Hirdetés
Hirdetés
Névtelen hozzászólás
Hozzászólások
  • User
    Dátum: 2018. április 5., 11:24
    ÉRTÉKELÉS: 3

    Azt irod,..” kire bizzuk az orszag vezeteset”.Csakhogy amig szekelyfold ettol a bizonyos orszagtol kulon van valasztva addig nekunk szekelyeknek az ilyen biztatas fabatkat nem er.Ezert kene az egyesulesben gondolkodni es nem az autonomiaban.Mert azok is rosszat akarnak a magyar egyseges nemzetnek,akik autonomiakban es foldarabolt kiskiralysagokban gondolkodnak.Ok ugyanugy a nemzetkozi cionista zsidosag malmara hajtjak a vizet,azok malmara akik az elso vilaghaboru utan nemzetunket es orszagunkat foldaraboltak.A szekely nep igen is magyar nep,a szekely nyelv igen is magyar nyelv es szekelyfold igen is az Anyaorszagtol igazsagtalanul elrabolt terulet!Amikor ezt mind megertitek,a magyarorszagi politikusokkal egyutt,akkor majd tenni is fogtok tudni annak erdekeben,hogy ujra visszakeruljetek a nagy magyar nemzet vedoszarnyai ala.A tobbi az csak ures beszed,suket duma.

  • User
    Dátum: 2018. április 5., 12:10
    ÉRTÉKELÉS: 0

    Demagógia: a retorika azon fajtája, amely az érzelmekre és az előítéletekre próbál hatni. A politika és a politológia egyaránt használja, általában tetszetős, részigazságokon vagy irreális elképzeléseken alapuló politikai programok vagy kijelentések rosszalló (pejoratív) megjelölésére. (wiki).
    Önt azt írja, hogy emberi tartást csak a hit, erkölcs, józanész, önazonosság, hagyománytisztelet és a belőlük fakadó értékrend biztosíthat.
    Ok, kell a hit (s ne csak vallásos hitet értsünk ez alatt), józanész is kell, de milyen önazonosságról beszél? Az, hogy Heidegger erről elmélkedett, az egy dolog. Minden népnek más az önazonossága, és minden népen belől, szinten minden embernek mást jelent az önazonosság, mégis mire gondol? Az ön világában gondolom önazonosság, hogy székely hazafi, de pl. egy meleg szemében, pont az ő homoszexualitása az ön azonosság. Mert az ön azonosság egyén kérdése.
    Azt mondja kell a hagyománytisztelet? A hagyomány melyik része? Azon része, hogy szeressük a szép székely múltat, a művészi örökséget stb. igen az kell. De ez is szelektív, mert kétlem, hogy a nagy hagyományból ma 2018-ban kellene az a jó székely szokás ami az 1920-as évek környékén volt, hogy amíg a család eszik az asszony kussol, legtöbbször áll, és utoljára eszik. Tehát a hagyomány is szelektív, nincs egy nagy össz hagyomány, amit mindenki tovább akar vinni, csak bizonyos részeket.
    Azt mondja ön, hogy „Az egykor Istenben, nemzetben és hazában gondolkodó európaiak ugyanis e törekvések útjában álltak, ezért elhatározták a megsemmisítésüket.”. Nos maradjunk annyiban, hogy az europiak nem igazán gondolkodtak Istenben, mert pl. gallok, germánok pl. pogányok voltak. A hunok is. Az épp akkor uralkodó hatalom pl. Róma meg politeista. Szóval ne erőltessük az idővel ezek helyét átvevő keresztény tanokat, főleg, hogy ez napilap és nem egyházi újság.
    Igen tudok egy embert, aki nemzetbe gondolkodott, de az a világ égéséhez vezetett.
    Viszont tudok egy embert, aki nem nemzetbe, hanem világba gondolkodott, és a nemzetek virultak alatt: Makedón Nagy Sándor.

  • User
    Dátum: 2018. április 5., 15:24
    ÉRTÉKELÉS: -5

    a fidexre szavazni kedves elvtarsaim mert csak az garantalja a bekes tolvajlast az krisztianista-orbanizmus utjan!

  • User
    Dátum: 2018. április 5., 16:39
    ÉRTÉKELÉS: -4

    A 12:10 -es beírónak! Először is ,ha már az ókornál és a rómaiaknál tartunk 2 latin közmondás a részére.’.Si tacuisses philosophus mansisses!2.Sutor ne ultra crepidam!/suszter ,maradj…/Ilyen rosszindulatú, ismerethiányos hozzászólást csak egy másik lap beírójától olvastam,a jutacs-kihote-huszita nevűtől -ultraliberális kardot kivonva.Fitogtatja a történelmi tudását,de olyan elemi dolgokat nem ismer,amit ált.iskolába 5.o.-ban tanítanak.Íme!Idézek a beírásából-rövidítve … ,az európaiak nem igazán gondolkodtak Istenben,mert például a gallok meg a germánok pl.pogányok voltak.A hunok is….Róma meg politeista….’Hát a pogányságot összetéveszteni az ateizmussal ,szép kis ultraliberális csalafintaság!A pogányok IS politeisták voltak úgy mint a rómaiak, sőt átvették egymás isteneiket , például a bika istent Ápiszt…A pogány szó a latin paganus-ból ered ami falusit jelent nem pedig istenben nem gondolkodót,ateistát!Mit mond magának Odin,Wotan,Thor?Megsúgom ,nem jakobinusok voltak!Abnoba mond valamit?Damona?Nem,ezek nem női fehérnemű márkák!Germán és gall istenek/istennők!És ki volt a Hadúr/ Hadak Ura, Arany Atyácska és az Öreg Isten?Segítek.Az utolsóban benne van ,hogy kik voltak.A monoteizmus legtöbb ága igyekezett a pogány isteneiket a maguk szolgálatában venni.A másik ordító hiba,Makedón Sándorral kapcsolatos,aki idézem ,nem NEMZETBEN!!!!!,hanem világban gondolkodott!’Még jó ,hogy nem aVilágűr egyesítésében! Ekkora badarságot,hogy ne használjam a szintén b-vel kezdődő szót! Nemzetről beszélni a Kr.e – magának ugye i.e.-IV.sz. végén NEMZETRŐL akik még virultak is?Háborúk sorozata alatt Európától Afrikán és Ázsián át egészen az Indusig virulni?Holtak százezrei,romba dőlt és felégetett városok,népek összekeverése -Szuzai Menyegző mintájára ,példájára ez lenne a’ virulás’?Szép kis világ volt az a virulás mert Sanyika halála után összeomlott a nagy virulásban! Egy kicsit hosszú voltam de nem hosszabb mint a maga eszmefuttatása! Lehet nem egyetérteni velem,lehet hinni a farizeusoknak.

    • User
      Dátum: 2018. április 5., 21:39
      ÉRTÉKELÉS: 2

      1. Ha valaki nem ért egyet a demagog baromsággal, még nem azt jelenti, hogy liberális, vagy épp gyurcsányista stb. A világ nem csak fehér és fekete, hanem színes, sőt 2018-ban shaderekben, antioztrópiában is gazdag.
      2. Nem kell túlmagasztalni a nagy magyar múltat. Mert mit is adott a székelység, bocsánat, mit ad a székelység 2018-ban a világnak? Jobb helyeken AI-it írnak, ami öntanuló, Tesla energiákkal dolgoznak, ürkutatást végeznek, zenei irányzatokat teremtenek, irodalmi stilusokkal játszanak, filmeket gyártanak és így tovább. mit is ad a pökhendi székely a nagy világnak? Autonomiat aggyyaanak!!! ezt adja, ezt hangoztatja. Ezen kivül valamit ami befolyással bír a világra? Ad valamit ami befolyással bír a globális társadalomba? Tehát ne essünk a ló másik felére.
      3. Keresztény érték, hazafiasság stb. a politika és a vallás kéz a kézben járnak. Köszönjük szép volt a középkor, csak lehet, hogy a dicső keresztes hadjáratok nem mindenkinek voltak annyira dicsőségesek.
      4. És ha már latinul idéztél, akkor Nagy Sándor kapcsán „”Király légy bár, jöjj és reszketve nézz: `My name is „Ozymandias, King of Kings: Look on my works, ye mighty, and despair!” (bár ez 2. Ramszesz, de Nagy Sándorra is érvényes). Ők legalább tettek valami igazán kiemelkedőt a történelembe. Mi mit tettünk? Tisztelem a a romantikába itatott 48-as forradalmat, az 56-osok bátorságát de ne essünk a ló másik felére, ne higgyük magunkat olyan nagynak, mert lepkefinygit ha tettünk globálisan a történelem kerekébe.
      Üdvözlettel a 12.10-es beíró.

  • User
    Dátum: 2018. április 5., 16:15
    ÉRTÉKELÉS: 2

    Ami a hagyományokat illeti ,nem éppen úgy volt,hogy a székely asszony kussolt,sőt egyenrangú volt a férjével!Imreh István tört .professzor fejtette ki egyszer ,hogy miért.Mert sajnos sokszor az ’embernek’ el kellett mennie dolgozni más vidékekre -szászokhoz legtöbbször és akkor a családfő szerepét a feleség vette át.Való igaz,hogy más népeknél az asszony és a gyerekek 3 lépés távolságra követik a férfit és az asszonyok alacsonyabb rangúak …lásd.A lányom nélkül soha c.filmet.

    • User
      Dátum: 2018. április 5., 18:27
      ÉRTÉKELÉS: -2

      vagy pedig par ezer km-re utaznak dolgozni nyugat fele hogy az alkoholista ferjuket fentartsak. vagy a varogepnel ulnek delelott delutan pityokaszedes.

  • User
    Dátum: 2018. április 6., 0:12
    ÉRTÉKELÉS: 0

    Mellébeszélés volt ,nem válasz!A latin idézeteket meg kell érteni,ha nem ott van a google!Nem jó kutya AZ ,amelyik az ólát megugatja,feltéve ha NEM AZ a fajta kutya !Hagyjuk már Ramszeszéket meg Nagy Sándort!Mit is hoztak létre?Nagy népkonglomerátumú birodalmakat amelyek széthullottak,kultúrájuk akármilyen nagy volt-templomok,óriás szobrok,obeliszkek,piramisok stb.Egyiptomban,a hellenisztikus kultúra a Makedón Bir.széthullása után az utódállamokban.Hogyan lehet összehasonlítani egy-egy ókori birodalom népeit egy maroknyi székellyel,hogy mivel járultak hozzá a világtörténelem kerekéhez?SEHOGY! még az angol idézetekkel sem.És ha valakik túlmagasztalják a múltat NEM kell a szomszédba menned, ott zajlik körülötted és még 5 évig nyújtják,hogy megint választásokat nyerjenek és ha lehetne bekebeleznének egy kis ősi földet is.Máskülönben ha az arányait vesszük a Makedón Sándor tettei is felértek egy kisebb világégéssel…még saját barátját Kleitoszt is képes volt leszúrni egy jó tivornyán veszekedés után,aztán ráborult és sírt és jajgatott….részeg volt …ez lenne az ideál,a világban gondolkodó? A 16:39-es!

    • User
      Dátum: 2018. április 6., 10:54
      ÉRTÉKELÉS: 1

      Csak pár dologra reflektáltam, amit te szándékosan szét magyarázol. Szóval még egyszer összefoglalom.
      1. A fenti jegyzetben leírtak a demagógia berkeibe tartoznak:
      „Európa nyugati fele egyre nagyobb léptekkel rohan a vesztébe” Milyen vesztébe? Ennyire pusztulóban lenne a nyugat? Az a „leköpni való, erkölcstelen nyugat”, ahova jelenleg is sok székely dolgozni jár? Az a nyugat ami életszínvonalba messze előttünk áll? Jaj, hogy a keresztény értékrend elhagyása, az egyneműek házassága, a migránsok befogadása okozza a nyugat vesztét? Ne legyünk már naivok, pl. a japánokat nem nevezném kereszténynek és köszönik szépen jól megvannak, fényévekkel előttünk. (Jaj, hogy vannak ott pl. szexuális aberráltak, mert nem keresztények, ugyan már, a nagy ortodox Romániába, és a ref- katolikus Erdélybe naponta hány kiskorú megerőszakolása, családon belüli dugi dugi, emberek megölése stb. történik?). Az egyneműek házassága számomra sem elfogadható, de az Ő életük, az ő dolguk, nem fogok éjjel nappal a buzik ellen „fotel harcolni”. A migránsok: maradjunk annyiban, hogy a probléma létezik, de felnagyítva. Kell a morális pánik keltése.
      2. A makedón hódító példáját azért írtam, hogy lásd, mit jelent az amikor valaki letett valamit a történelem asztalára, és ehhez képest mi mit tettünk le? A jelen helyzetben levő, jelentéktelen befolyásunkat a globális történésekre, vagy akár globális társadalomra is azért írtam, hogy megértsd: nem vagyunk akkora arcok, mint amekkorának hisszük magunkat.
      Jobban járna a székely ha kilépne ebből a gyűlöletre alapozott megvezetésből, amit játszik vele a politikum és felzárkózna a 2018-as évekhez, ahol nem a pofázással, hanem a produktummal lehetne kiemelkedni. És talán akkor a fiatalok sem kellene a jegyzet író szerint „vesztébe rohanó nyugaton” dolgozzanak. Remélem, ez utolsó két mondattal egyet értesz. (12.10)

  • User
    Dátum: 2018. április 6., 11:51
    ÉRTÉKELÉS: -1

    …agenturile straine…suverantitatea patriei noastre….hazank elleni ragalmak….
    nem cseuseszku elvtars diktalta ezt a nyugat ellenes propagandat veletlenul „Bedö”-lt elvtars?

  • User
    Dátum: 2018. április 6., 11:10
    ÉRTÉKELÉS: -1

    Ultraliberális reflektálás,szándékos,félrevezető!Még egyszer! Hogyan lehet összehasonlítani a kb.2350 évvel ezelőtti történteket a mai székelység helyzetével?SEHOGY!Változtak az idők meg az erkölcsök!A nagy baj a kereszténységgel az,hogy a VEZETŐK elfordultak a krisztusi tanoktól…a pápák,bíborosok egészen a falusi papokig,pópákig!Óriási vagyonok,luxus,politikai befolyás-a mostani pápa releváns példa,habár a liberálisok csettintenek,igen Ő a MI pápánk.Kell még valami?Most jössz a japánokkal….az egy más világ,ahogy a muszlim is az.Hogy a székelyeknek nem kéne nyugaton dolgozniuk?Ők tehetnek róla,a globalizáció áldásos következményeiről?mit tegyen le az asztalra egy pár százezres populáció ,amikor a létéért küzd nap mint nap,van egy kis földje ,megműveli,állatkái amit felnevel erdeje is volt amit kiloptak alóla ,gyakran a saját fajtája,ez való igaz,amikor kellett ezeket megvédte még a magyar királyokkal és fejedelmekkel,osztrákokkal szemben is!Nem hódító háborúkat viselt mint M.Sándor akiből egy keleti despota lett,olyan bizánci császár féle,térdre kellett ereszkedni előtte,istennek képzelte magát…ezt magasztalod ennyire?És a végére….igenis a nyugat vesztébe rohan,akik ott dolgoznak vissza fognak térni,mert a helyzet elviselhetetlen már.Az igaz,hogy akkor le kell mondani a sok pálinkázásról ,mert az a népbutító ,az eső számú ellenség!Ott van Svédország releváns példája,mivé váltak.Alkoholisták,drogfüggőek,impotensek,depressziósak ,természetesen nem mindenki,de nagy az arány.A jólét ,kényelem következménye?Most volt Berlinben egy ismerősöm, aki nem hitte ugyan ,hogy ennyire meleg a helyzet,azt mondta Berlin központját teljesen elfoglalta az albán-kosszóvoi maffia,németeket ALIG lehet látni.Lehet tagadni kérem szépen,de nem érdemes!Ez a VALÓSÁG,ami van,csak a hazugságot találják ki!Inkább esze minden nap pityókát szalonnát és néha pisztrángot is amit én választok ki ,mint,hogy mások szolgája legyek mert annak ára lesz!És mivel a válaszokban csépeled a mantrádat nem vagyok hajlandó tovább folytatni ezt a steril párbeszédet,mert nincs miért,nem akarlak meggyőzni,maradj a saját világodba ,harcolj a valással-én sem vagyok bigott!-és élvezd a New World Order jótékony hatásait és járulj hozzá a produktumoddal a kiemelkedéshez.Lehet ,hogy te leszel az új Makedón Sándor?Rám ne számíts!Sok sikert,good bye,so long.u.i.Majd este megiszom egy deci jó minőségű vörösbort az egészségünkre,mert vallom,hogy a bor a legnemesebb ital kis mennyiségben!

  • User
    Dátum: 2018. április 6., 12:47
    ÉRTÉKELÉS: 5

    „Az a „lekopni valo nyugat” ahova a sok szekely dolgozni jar? „Teszi fol a kerdest az apr.6 10:54-es kommentelo.Nem! Az a lekopni valo nyugat,ahova a sok szekely rabszolgamunkara jar,mert hazajat es orszagat nepnyuzo cionista szabadkomuvesek iranyitjak es ezert a sajat orszagaban mar nem tud megelni.A szekely soha nem joszantabol hagyja el szulofoldjet,amelyet szivebol szeret.De eljon az ido ne feljetek bal-liberalis, Gyurcsany fele patkanyok amikor a magyar nep teljesen folebred majd ebbol a nepbutito almabol es osszefog ellenetek,azok ellen kik eme merget es alomport nap mint nap hintitek a magyarok fejere.Akkor majd nem bujnek a borotokbe!

    • User
      Dátum: 2018. április 6., 14:21
      ÉRTÉKELÉS: -1

      Nem a liberálisok miatt dolgoznak kint külföldön a székelyek. Én még nem tudok olyanról, hogy valaki azért nem kapott idehaza munkát, mert a liberálisok elvették előle az állást, olyanról se tudok, hogy a fizetése esetleg azért nem akkora, mint a németeknél, mert a liberálisok éjszaka bemásztak a főnöke ágya alá és szuggerálták, hogy kevés fizetést adjon, és olyanról se tudok, hogy a liberálisok bárkit akadályoztak volna abba, hogy tanuljon és elméleti vagy kétkezi szakmába helyezkedjen el.
      Olyanról viszont tudok, hogy azért nem kapott idehaza munkát, mert inkompetens volt, olyanról is tudok, hogy azért kevesebb a bér itt, mint nyugaton, mert eleve nem olyan kiemelkedő a gazdasági helyzet, és olyanról is tudok, hogy iskola után, amit nyögve elvégzett (ha elvégzett) húzott külföldre, mert tojta arra, hogy itthon megpróbálja és tanuljon.
      Tehát a demagóg szöveget mellőzd a demonizált liberális meséddel együtt, mert ezeknek semmi köze a libsikhez.
      Az, hogy a világot kik vezetik vagy kik nem lényegtelen, inkább az a kérdés, hogy kiket lehet megvezetni és kiket nem. És nehogy azt hidd, hogy a te idealizált székely világképed sem egy megvezetés része.
      A magyar ébredésről annyit, hogy addig nem lesz soha ébredés, amíg destrukcióba gondolkodsz, és első dolgod már rögtön a bosszú lenne. Tudom, hogy szép és kényelmes dolog másokat hibáztatni, de fel kellene már nőni végre. Tisztelettel a 12.10-es beíró, aki hiszed vagy sem, se nem liberális, se nem demokrata, se nem szocialista, se jobb, se baloldali.
      Kiegészítés: Csak, hogy meg csavarjam a logikát és a két dimenziós látást: én is egyet értek Orbánnal, DE teljes mértékben elítélem azt a propagandát amit folytat, bár ugyanezt az agymosó kampányt használja a többi is. És egyáltalán nem zavar a kereszténység sem, van pár pap ismerősöm akiket korrektnek tartok, de nem fogok ettől felülni arra a szekérre sem, hogy pl. templomba mondják kire kell szavazni és így tovább és így tovább.

  • User
    Dátum: 2018. április 6., 14:09
    ÉRTÉKELÉS: 5

    Márpedig Európa nyugati fele a vesztébe rohan, aki ezt nem látja, az vak, vagy nem akarja látni. Természetesen Európáról, mint a keresztény civilizáció bástyájáról beszélek – mint földrajzi értelembe vett kontinens nincs veszélyben. És ez a folyamat immár végzetes, visszafordíthatatlan. A kérdés csak az, hogy az új vándornépek hódítása milyen ütemben halad kelet felé. Eddig éppen a viszonylag alacsony életsznvonalunkkal volt szerencsénk, mert a migráns is inkább szeret jóléti államban, illetve olyan államban élni, ahol éljenezve fogadják, ingyen etetik, s ruházzák, de a nagy számok törvénye alapján Közép-, majd Kelet-Európa is sorra kerül. A mi dolgunk annyi, hogy minél inkább késleltessük ennek bekövetkeztét, s olyan kormányt támogassunk, amelyik szintén ezt akarja.

    • User
      Dátum: 2018. április 6., 16:02
      ÉRTÉKELÉS: -1

      igaza van becsek eltars!!! 100% Fidesz legyen hanem soros! rottyy be is tojtam. megyek szavazni orbanra egyetlen remenyunkre.

  • User
    Dátum: 2018. április 6., 16:38
    ÉRTÉKELÉS: 2

    Az apr.6 14;21-esnek.Ertjuk mar,hogy milyen port hintessz es azt is,hogy kiknek.Hat, ha te nem ulnel fol erre a szekerre(marmint az Orbanera),akkor uljel fel,a tarsaiddal es a hozzad hasonlokkal egyutt a jegesmedve zuzmoras fa..@ra es huzz el innet,de gyorsan!

  • User
    Dátum: 2018. április 9., 7:41
    ÉRTÉKELÉS: 4

    Orban Viktor es a FIDESZ-KDNP elsopro gyozelmet aratott a tegnap ,aprilis 9-i valasztasokon.Hajra Magyarorszag,hajra magyarok !!!