Hirmondo
Hirdetés
Hirdetés

Megalázzák a kismamákat

Megelégeltük, eljött az idő, hogy valaki megtörje a hallgatás falát: nem vagyunk többé hajlandóak eltűrni azt a sok aljasságot és megaláztatást, amiben nekünk – és úgy gondoljuk, hogy sorstársainknak is – részünk volt/van a kézdivásárhelyi újszülött-osztályon. Nem elég a fizikai fájdalom, amit anyaként átélünk, legyen az természetes szülés vagy császármetszés után, hanem még a folyamatos megaláztatást is el kellett szenvednünk kiszolgáltatott helyzetünkből adódóan.

Mindketten a császármetszés után lábadoztunk az újszülött-osztályon, alig tudtunk járni vagy éppen megmozdulni. Mindeközben a nővérek azt hajtogatják, hogy a császármetszés az nem szülés, az semmiség, és úgy kezeltek minket, mintha nem is lennénk igazi édesanyák. A tejtermelésünk később indult be, de ők elvárták, hogy etessük a gyerekünket, ami azt jelentette, hogy kénytelen vagy a melleden tartani az ordító kisbabádat, aki egyre éhesebb, a melled véresre sebesedik, és támogatás, biztatás helyett csak gúnyos, csípős megjegyzéseket kapsz.

Tápszert kértünk, nem adtak, és nem engedték meg azt sem, hogy behozassunk kintről. Azt vetették a szemünkre, ha szoptatni akarunk, akkor szoptassunk. Felháborító számunkra ez a magatartás, amit a szülészeten irányunkban tanúsítottak, úgy gondoljuk, hogy egyetlen egészségügyi intézményben sem szabadna így viselkedjenek a betegekkel, de még a kismamákkal sem, akik életük egyik fontos periódusát élik meg akkor. Kegyetlenségnek tartjuk azt is, hogy inkább hagyták üvölteni a kisbabát, mintsem engedték volna tejporhoz jutni, ha már az anyukának nem volt teje.

Köszönjük ezt az életleckét, reméljük, másoknak nem lesz részük belőle. Az ott dolgozóknak üzenjük, ha ez csak egy munka számukra, és nem elhivatottság, akkor keressenek gyorsan más szakmát.

K. N. és Sz. B., Kézdivásárhely

Hirdetés
Hirdetés
Névtelen hozzászólás
Hozzászólások
    • User
      Dátum: 2019. november 13., 16:03
      ÉRTÉKELÉS: -4

      Nálam is igy volt és nagyon nehéz volt nekem az a hét káosz volt, mivel karanténba voltunk az az infruenza járvány volt! És en is császárral szültem, nekem is azt vágták a fejemhezhogy ok másnap lábra általk és megfürösztötték a gyereküket es tisztaba
      is rakták stb…Segítség -nélkül és hogy ennyit nem jajgattak ;( mint én ….. erőltették nállam is hogy melyből tápláljam,Szerencse h nálunk nem sajnálták a tápszert!!
      Viszont volt olyan hogy üvöltött -mailezem a gyermekem a kis szekérbe es mar nem -bírtam valahogy fekvő helyzetből felkarból kiemeltem es ordibáltam,hogy sites nem tudok mit kezdeni velem nem akart szopikalni sem es 30 perc után jön h mit kep telek magamról es h fejezem be! S hogy nem csak en vagyok itt a korhazba egyedul
      🙁

  • User
    Dátum: 2019. november 13., 11:31
    ÉRTÉKELÉS: -107

    Igen el tettszik lenni kenyesedve, mindenkinek nemtudnak a noverek se megfelelni, rengeteg beteg van nekuk is. Nem kell sajnaltassa senki magat ismerjuk az ilyen meseket.

    • User
      Dátum: 2019. november 13., 11:10
      ÉRTÉKELÉS: 24

      Az a baj, hogy a mai kismamák nem akarják megérteni, hogy mennyire fontos az anyatejes táplálás a gyereküknek, hanem a saját kényelmüket keresik. Pedig a gyermekért sok áldozatot kell még hozni az életben.

      • User
        Dátum: 2019. november 13., 12:20
        ÉRTÉKELÉS: 41

        Eddig az volt a probléma, hogy nem engedték szoptatni a kismamákat most meg az, hogy igen? Nos igen hölgyeim mellre kell tenni többször is és próbálkozni kell az is segíti a tej belövelését ha a baba sokat van mellen. Nem is beszélve az előtejről. Két gyermekem született ott mindkettő császárral és bár van javítani való az osztály színvonalán egyáltalán nem elviselhetetlen a helyzet. És azt sem hiszem, hogy a kisbabák éheztek volna, én ha kértem mindig adtak tejport ha feltétlen szükség volt de csak akkor, tiszta ruhát a gyerekre szintén.
        Talán maga a császár volt számukra rosz élmény és emiatt rosszabbnak látják a helyzetet mint valójában.

      • User
        Dátum: 2019. november 13., 16:21
        ÉRTÉKELÉS: 0

        Nemtudom h ki vagy te de f…. beszelsz azt se tudod mirol van szo te …. amikor nics tejed akkor mibol szoptas amikor a melledbol a vert huzza tiszta ver a szaja Te tudod mirol beszelsz ha neked van tejed orvendj de hulyeseget ne kometalj

        • User
          Dátum: 2019. november 13., 21:47
          ÉRTÉKELÉS: 22

          Elsősorban nem a mellből húzza a vért kedves hozzàszóló,a vér a kisebzett mellbimbóból adódik,ami természetes dolog és azért van,mert helytelen pozícióban adjuk a gyerek szàjàba.Nekem ott bent tanitottàk meg,hogy nem a bimbót ,,ràgatjuk,, a babàval,hanem a bimbó udvar egy részét is be kell falja a baba.A szoptatàs elején igenis fàjdalmas,nekem is kisebzett de nem adtam fel,és a saját bangósàgom miatt nem mást okoltam.Csak persze mi ,kismamàk azt hisszük körülöttünk forog a vilàg, jogunk van mindenhez,de kötelezettségüknek semmi!!!

      • User
        Dátum: 2019. november 13., 23:54
        ÉRTÉKELÉS: 13

        Ez teljesen tev hit… Most lesz a kisfiam 2 éves 24-diken és még cici függő… Valóban néha nehéz és könnyebb lenne tapszerezni és sokkal könnyebb is lett volna denem kell amai kismamakrol vagy újdonsült anyukakrol tomegszamba beszélni.. Hisz mindig vannak kivételek… Pl. Nem jön meg a teje v csak rövid ideig v olyan kevés h a pici n lakik jól tőle. Én természetesen szültem meg is 4dik nap jött meg a tejem…

    • User
      Dátum: 2019. november 13., 11:12
      ÉRTÉKELÉS: 50

      Novernek lenni biztos hogy sokan ker az embertol, de kedvesnek es segitokesznek lenni buta szabalyok eroltetese helyett, csak emberseges dolog; akarcsak az, hogy az ember elismerje, hogyha hibazott. Ezek a nok kiszolgaltatott helyzetben vannak, s ha nehez is de aranyat er egy kis kedvesseg a nover reszerol. Tudjuk, hogy nem konnyu bizony folyton gondoskodni egy novernek sem, de mindenki boldogabb ha egy kicsit kedvesek vagyunk egymashoz.

    • User
      Dátum: 2019. november 13., 12:50
      ÉRTÉKELÉS: 32

      Én amondója vagyok, hogy igen vannak nem szakmába illő ápolók (sajnos) és vannak olyan kismamák is akik egy picit túlreagálják a dolgokat… viszont meg kellene találni az arany középutat és egy kicsit belegondolni magunkat (empátia) mindkét fél helyzetébe… és ekkor már bizonyára tisztulnak a gondolataink mindkét esetben.

    • User
      Dátum: 2019. november 13., 16:49
      ÉRTÉKELÉS: 9

      Szegyelje magat mindenki aki ezt atelte huly.. magyarul megmondva csak maguk kell dolgozzanak ejjel jot aludjanak ugy-e ? Ha nem birja valtson szakmat azert vannak fizetve h a munkajukat vegezzek Akik igy bannak egy csecsemovel azok szornyetegek Kerdezem en az a suru dolguk h az erkelyen szivarazzanak es kavezanak stb Szegyeljek magukat

      • User
        Dátum: 2019. november 14., 15:05
        ÉRTÉKELÉS: 5

        Úgy élvezem 😂mindenki aki átélte hüje 😂😂😂 remélem csak dühében keverte össze a szavakat nem ilyen primitiv a kedves hozzászóló 😄

    • User
      Dátum: 2019. november 13., 23:06
      ÉRTÉKELÉS: 13

      Felesegemmel itt elunk szlovakiaba, itt jart terhesgondozasra es itt is szult. A kedvesseg, a nirmalis hozzallas amiben eeszunk volt, egyszeruen bem hittem el. Megvoltam lepodve azon, hogy vannak olyan orvosok, noverek akik tudjak, hogy mire eskudtek fol. Hivatasbol vegzik a munkajukat es nem azeet, hogy a pacienseket megalazzak es elvarjak a zsebukbe a plusz penzt. Kezdii szuletesuek vagyunk ott nottunk fol. Mindketten tapasztaltuk az ottani egeszsegugyet es annak alkalmazottait. Visszaterve. Szlovakiaba ugy van, hogy 3 egeszsegugyi biztosito, 1 alami es 2 magan. Mindegyik jo. Eves szinten ertekelnunk kell az orvosokat es az alapjan kapjak a fizetesuket es a bonuszokat! Na en kivancsi lennek, hogy ha ezt romaniaba is bevezetnek, akkor ugyanugy okoskodnanake itt vagy akar szemelyesen a paciensekkel.

    • User
      Dátum: 2019. november 14., 19:47
      ÉRTÉKELÉS: 8

      Latszik milyen jo szakma lehet ez Kezdin, ha meg helyesen irni se tudnak, akik ezt a velemenyt osztjak:D … Azert azt megjegyeznem, hogy minden utolso senki tud gyereket pottyantani, nem akkora nagy dicsoseg, hogy ezzel barkit is cukkoljanak vagy eldicsekedjek, hogy ok mar masnap labra alltak csaszar utan! Ugy latszik a nyolc altalanost is nyogve-nyelve vegzik el egyesek es egyetlen dolog, amit “buszken” felmutatnanak az a szaporodas. Gratulalok, de inkabb ne orokitsd az agysejtjeidet tovabb :S

    • User
      Dátum: 2019. november 15., 8:22
      ÉRTÉKELÉS: 6

      Emberekkel dolgozni a legnehezebb, de ha ezt a szakmat valasztotta a noverke tegyen annyi erofeszitest hogy szepen beszeljen hogyha hozza szepen szolnak

  • User
    Dátum: 2019. november 13., 11:31
    ÉRTÉKELÉS: 48

    Minden tisztelem azoknak a személyeknek , akik ezt lemerték végre írni! És bátran kimerem jelenteni , hogy még ennél “durvább sztori”-t lehetne írni az ott dolgozó, saját magukak “nőgyógyásznak” kijelenett személyekről is , akik nullák a saját hivatásukba, nem véve azt figyelembe, hogy egy új , megszületendő életről van szó❗️

  • User
    Dátum: 2019. november 13., 11:52
    ÉRTÉKELÉS: 33

    Sajnàlatos az ilyen eset,àlltalànositva van a téma?Mert szerintem nem minden újszülött osztályon dolgozóra érvényes!És az is elég megalàzó , amikor egy a hivatàsàt szerető és munkáját elvégző emberre ilyent mondanak.😭

    • User
      Dátum: 2019. november 13., 12:36
      ÉRTÉKELÉS: 22

      En nemreg szultem Kezdivasarhelyen, es el nem mondhattom mennyire kedves volt mindenki!!! Ellentetben a Szentgyorgyi korhaazzal..
      En keres nelkul kaptam tapszert is ha kellett.
      Aval hogy nem adtak tapszert csak nekuk akartak segiteni, hogy kesobb konyebb legyen.

  • User
    Dátum: 2019. november 13., 11:00
    ÉRTÉKELÉS: 6

    20 éve ugyanez volt, akkor tuningolva a roskadozó épülettel, salátalevesben úszkáló hangyákkal, szakadt hálóing -nem vihettél be a steril intézménybe, s tádám természetes szülésnél mindez, felnőttünk, de van ami nem változik sajnos.

  • User
    Dátum: 2019. november 13., 11:37
    ÉRTÉKELÉS: 13

    Ezert kell a Sespiszentgyorgyi korhazat valasztani!!! En ott szultem csaszarmetszessel 2 gyermeket teljes mertekbe meg vagyok elegedve, tapszert is adtak potlasnak, szoptatni is megtanitottak es mindig ( ejjel – nappal) volt kedves szo, segitseg es mosoly.

  • User
    Dátum: 2019. november 13., 11:37
    ÉRTÉKELÉS: -4

    Kedves K. N. és Sz. B. A bunkosagot nem illik reklamozni, de ez onoknek sikerult. Kicsit kellett volna dokumentalodni, hogy a csaszarosoknal kb. mikor indul be a tejtermeles, miert nem jo, ha tapszert kapnak az ujszulottek, miert kell minnel tobbszor mellre tenni a babat, mire jo a kolosztrum stb. stb. Na, ez van, de azt gondolom, hogy onoknel a nyolcadik osztaly utan megallt a fejlodes, mert ebben az esetben elfogadhato az allaspontjuk. Ellenkezo esetben nagyon sajnalom.

    • User
      Dátum: 2019. november 13., 12:46
      ÉRTÉKELÉS: 30

      Ha ön is egy nővér, akkor megmagyarázza ez a válasz is, hogy miért érzik a levélírók megalázva magukat.

    • User
      Dátum: 2019. november 13., 13:17
      ÉRTÉKELÉS: 2

      Én Szentgyörgyön szültem mindkét gyermekem császár metszéssel. Tápszert adtak a kórházban ha szükség volt. Nagyon kedvesek voltak megtanitottak szoptatni akkor amikor beindult a tejtermelés az első gyermekemnél negyedik nap. Nem igaz hogy mellen kell tartani ha nincs beindulva a tejtermelés mert az történik amire lesz tej jó nagy seb lesz a mellen és az nem leányálom.
      Mindkét gyermekem egy évig volt anyatejes. Köszönöm a szentgyörgyi kórház alkalmazottainak.

  • User
    Dátum: 2019. november 13., 11:23
    ÉRTÉKELÉS: 32

    A kézdivásárhelyi szülészetre mentem be,kn 3 hónapja, egy éjjel, kézdivásárhelyi létemre, mert jöttek a szülési fájdalmak és a szolgálatos növér fogadott, vagy inkább kifogadott. Kb negyed óra várakoztatás után, amíg pletykáltak, valahogy nagy nehezen rávette magát, hogy megvizsgáljon, vagyis megerőszakoljon, mert életemben ilyen vizsgálatban még nem volt részem. Elmondta, hogy 4 cm-re megnyíltam, beindult a szűlés s befekszem-e? Éppen azt felejtette elmondani, hogy a vizsgálata során a vér elöntött.
    Sajnálatos módon, és szomorú, de azt választottam, hogy éjjel, szülési fájdalmakkal, inkább elindulunk a férjemmel csíkszeredába, mert úgy gondoltuk, hogy ez nem emberi bánásmód, és nem tudom elviselni, hogy így bánjanak velem. Amit viszont egy percig se bánok, mert ott a növérek nemcsak egy újabb munkanapként fogják fel a dolgokat, hanem tényleg hívatásként.
    Azt gondoltam, hogy csak engem ért ilyen „szerencse” kézdivásárhelyi szülészeten, viszont most olvasván a cikket, úgy éreztem, hogy meg kell osszam az ” élményeimet”.
    Tanácsolni tudom, hogy aki teheti, kerülje az újszülött-osztályt kézdivásárhelyen amìg ilyen növérek vannak, tisztelet a kivétel, de az sajnos túl kevés.

  • User
    Dátum: 2019. november 13., 12:32
    ÉRTÉKELÉS: 26

    Azért ez kicsit túlzás, amit leírtak. Nyilván lehetne javítani dolgokat, de hol nem? És összeségében elvégzik a dolgukat, még segítenek is, nyilván nem ülhetnek minden anya mellett. Nem tudom milyen lenne az az élmény ahol császárosként 6 óra után megkapná az anyuka teljes ellátásra a babát. Normális, hogy az a céljuk hogy anyatejesként engedjék ki a babát. Ahhoz anya mellei kellenek és a baba, sem nővér, sem orvos. Én 3x voltam az osztályon és mindig teljesen rendben volt minden, soha nem éreztem megalázva vagy kiszolgáltatottan magam. Egészségesen gyönyörű, jól gondozott babával mentem haza mindig és csak a jó dolgok maradnak meg. 😊 Egy kis pozitivitást és megértést kívánok a kismamáknak is.

  • User
    Dátum: 2019. november 13., 12:46
    ÉRTÉKELÉS: 45

    Sajnos létezik szülés utáni depresszió is…úgy látom sokan bele is esnek SAJNOS,ez magával hozza az érzékenység minden fajtáját,a hormon túl tengés is rátesz egy lapáttal…viszont léteznek anyukák,akik azt hiszik ,hogy az ő anyai státuszuk a szülés/császár fogamànàl kimerült… ők azok akik az àldott állapotuk kilenc hónapjában ràngattak egy férjet,egy anyàt ,egy anyóst kedvük szerint, és korhàzi hazatérésük utàn is ugyanez a bizottság fogadja majd őket,ami nem baj,csak ott a probléma,hogy sajnos ebben a szaros rendszerben nem engedhető meg minden pici mellé egy nővér…amikor én szültem,az újszülött osztályon két olyan baba volt inkubàtorban,akik folyamatos felügyeletet igényeltek, és ha az a ,,paraszt és gondtalan nővér,, ne legyen mellettük nem biztos,hogy ma örülhetnének a szüleik.Eközben mi bentfekvő anyukàk is éjjel nappal mentünk ha szarban voltunk.Mindenki ember,és tévedhet, viszont a gyermekvàlalàs FELELŐSSÉG és ÖNFELÀLDOZÀS, és igen nem viccből nem adnak tàpszert,hanem azért ,hogy szoptassuk babàinkat,csak amíg a mi sérelmeink jobban fàjnak mint a kialakulatlan anyai ösztönünk ne is vàrjunk semmit.Otthon vàr a bizottsàg és a NAN 1…Sok sikert.U.i Én az újszülöttesek segítségével lassan két éve szoptatós😉Puszi csajok😘
    KINEK NEM INGE…NE VEGYE MAGÁRA!

    • User
      Dátum: 2019. november 13., 13:00
      ÉRTÉKELÉS: 21

      Hát itt olvasva a hozzászolásokat hát van ilyen is és olyan is. Én 3 gyermeket hoztam a világra kézdin,2 természetes úton és egy császár volt. Szerintem túl dramatizálják egyesek ezt az egészet. Én nem voltam sem fizetös szobába, de még pénzt sem attam senkinek és még sincs panaszom. Kedves hölgyek gondolom ott bent is ilyen hisztisek voltatok. De ha melre teszik többször a babát hamarább beindul a tej termelés. Én az első 2 vele sem kértem tápot, ami természetes szülés volt, és a harmadiknál sem ami császár, és a gyerekem még sem halt éhen ,pedig nekem sem volt több tejem mint másnak csak több türelmem és kitartásom. Nem mást kell hibáztatni a saját magunk butaságáért.

  • User
    Dátum: 2019. november 13., 12:55
    ÉRTÉKELÉS: 20

    Soha nem felejtem el amikor a második gyermekemel be kerültem szülni hogy kifogadot egy paraszt nővér másfél órát ültem kint a folyosón de jelzem Már Dr nő küldött elé hogy már 3_4 cm meg vagyok nyilva és szülés lesz mentem elvette a papírom és be ment a nővér szobába más fél óra múlva már fogtak a falyasok szóltam hogy nem néz meg valaki mi lesz itt velem. Nagy parasztul a fekete hosszú hajával felelte na jöjjön ha úgy siet vetkőzön le fel ültetett a kecskere és még egy 20 percet meztelenül ültem amíg ő felsége kifaradt hogy szóljon a doktor úrnak. A doktorokal semmi bajom de néhány nővér az állatok mellett képzeli magát.

  • User
    Dátum: 2019. november 13., 12:05
    ÉRTÉKELÉS: 19

    Könnyű azt mondani, hogy néma gyereknek az anyja sem érti a szavát…gondolom nem szült az illető, vagy pedig fizetős szobában, protekciós volt. Én is átéltem ezt a megaláztatást, amikor a kemény szülés után, elájulsz párszor, stb mindenben kritika es megalázás folyik. De jó szó, segítség, konkrét tanács nulla. Ahány nővér volt, annyiféle volt a tanács is. Úgy beszéltek az emberrel, mint a pokróc. Mivel még nem indult meg a tejtermelés és a babám ordított órák hosszú során, azt a megjegyzést kaptam, idézem: „hisztis a baba”. Én is a szoptatas mellett voltam, de egy kemeny vajúdas utan, semmi alvas nélkül egész ejjel ordító kisgyerekedet karodban ringatni, hogy legalább a szobatarsad tudjon aludni…a nővér pedig ránk sem nézett. Zokogva vartam, hogy elteljen a nap es vegre hazamehessek, ahol legalabb nem becsmerlő kifejezésekkel szembesülsz, ha problémád van. A viselkedés kritikán aluli, ott a kismama az alsóbbrendű lény és az ott dolgozó úgy és olyan megjegyzésekkel dönti romba az amúgy is ingatag önbizalmat, ahogy akarja.

  • User
    Dátum: 2019. november 13., 13:31
    ÉRTÉKELÉS: 15

    Egyet ertek . Nem csak az ujszulott osztalyon van ilyen. Az egész kórház átvette egymástól ezt a szokást. Párásztkodnak hogy nyomjál valamit a zsebébe!!!! Engem töréssel műtöttek csíkba 7 nap állat amíg ott voltam minden reggel a vizitkor tanulókkal váltó orvosokkal vizsgált a doktor nagyon rendesek nővértől elkezdve a takarító ig ( kézdin nagyon elvannak indulva ) s jelzem egyedül sosem jött be az orvos hogy csúsztassák valamit a zsebibe!!! MINDEN TISZTELETEM nekik így kell ember lenni…. S az Isten lássa fentről ki mién ember .

    • User
      Dátum: 2019. november 13., 14:12
      ÉRTÉKELÉS: 7

      2 éve szültem én is Kézdivásárhelyen.Azert nem épp ilyen durva a helyzet ahogy itt leirjak.Amikor mi megérkeztünk éjjel 1 kor a szülészetre nagyon kedvesen fogadott a noverke ,megvizsgált és foglalkozott velem.3 óra múlva amikor már készen álltam a szülésre behívta az orvost is és volt egy könnyű és szép szülésem.En 7 napot voltám bent mert a kislányom besárgult és kellett fény alá tenni így elhúzódott a hazamenetelunk.Egy asszisztensnő van a babaknal aki nagyon paraszt és igenis lebolondozott egy jó pár anyukát többek között engem is.En megkérdeztem akkor tőle h miért ilyen durva,miért viselkedik így velünk?A válasza annyi volt h :Hát hogy viselkedjek ha hisztiznek?És h én miért hisztiztem….nem hiszti volt csak kicsi tartotta h a kislányom nem esett le a mérlegről.Ugy rátette h ha nem kapok utánna leesett volna.Ennyit erről az asszisztensnőről.Maskepp rendbe volt minden .A többi k növérke aranylag tudtak viselkedni.

    • User
      Dátum: 2019. november 13., 17:08
      ÉRTÉKELÉS: 7

      Itt nem is arrol van szó hogy akarnale szoptarni vagy sem, mert szerintem minden anyuka ezt akarja.. Hanem azzal hogy lehetnenek kedvesek egy picit es szépen ezeket a dolgokat
      Nekem 2 gyerekem született ott de en senkinek nem ajanlom!!!

  • User
    Dátum: 2019. november 13., 13:50
    ÉRTÉKELÉS: 9

    Sajnos 3hete en is ezt eltem at csak most epp az a rosz aki szolni mer. Persze kell stimulalni a tejtermelest es szerintem ha K.N es Sz.B az anyasag mellett dontottek ok is azon voltak , hogy szopiztassanak. De az arrogans beszolasok es az eroszakossag nalunk is ahoz vezetett , hogy mire kiengedtek a korhazbol mind a ket mellem sebekkel volt tele ami jobban fajt mind maga a csaszarmetszes. Tejem persze volt de mellre mar nem tudtam tenni a gyermeket es itt nem arrol van szo ,hogy var a NAN1. Egy szoptatasi tanacsado hianyzik az osztalyrol s akkor talan mindenkinek orom lenne a szoptatas.Tapszert persze adnak az osztalyon csak ahoz legalabb 3-4 szer kell konyorogni.Igy 3 het utan mar csak egy rossz alom de sajnos eddig senki nem mert szolni

    • User
      Dátum: 2019. november 14., 14:01
      ÉRTÉKELÉS: 14

      Biztosan jó lenne egy szoptatási tanácsadó,csak az az egy gond,hogy az elmélet a gyakorlattal nem mindig talál 🙃ami jó nekem meg a picinek nem biztos hogy másnak is megfelel.Itt van a sapka elv 😄ha van az a baj,ha nincs az a baj 😄 Elsősorban AZ ANYASÀGHOZ FEL KELL NŐNI,és attól ,hogy valaki gyermeket vállal nem biztos hogy felelősséget is tud vállalni.Az sem igaz,hogy gyermek =szoptatàs.Rengeteg anya van akinek eszében sincs szoptatni,mert neki nem felel meg,mert fàj,mert nehezen fog majd leszokni,mert megnyúlik a melle,stb stb Na ahány anya annyi álláspont… És igen,ha bajom van valakivel akkor kimondom,hogy ide figyelj kedves Jozefina vagy mit tudom én ki paraszt vagy,de nem huzom a vizes lepedőt mindenki nyakába.Ettől szoptatni sem tudom jobban a gyermekemet, ÉS JOBB ANYÁVÁ SEM VÁLOK.Csak màrtir leszek és csak a hasonló gondkodasu hölgytàrsaimnak még több önbizalmat adok,hogy màrpedig nekünk van igazunk és j ól odamondtunk 😂

  • User
    Dátum: 2019. november 13., 13:38
    ÉRTÉKELÉS: 12

    Nahát! :)) Ahelyett örülnétek, hogy végre támogatják a szoptatást, és nem tápszerezik be a babákat! Attól nem lesz több tejetek, ha a baba köszöni, jóllakik tejporral, és nem szopik eleget, mert már nem éhes. Pont így lehet csúnyán elrontani. Első napokban éjjel-nappal mellen kell hagyni, csak úgy tud beindulni a tejtermelés. Kereset-kínálat elv.

    • User
      Dátum: 2019. november 14., 15:08
      ÉRTÉKELÉS: 4

      Kedves Nővérkék! A nevek miért annyira fontosak???? Vagy úgy majd jobban bosszút lehet állni…eddig már sikerült biztos kinyomozni kinek a neve kezdőbetűjét takarják a monogrammok. Mert erre volt már idejük is és energiájuk is. Ha csak egy emberrel viselkednének így tudnák kiröl van szó, de mivel általába mindenkivel ilyen kedvesek így gőzük sincs. Lehszivesebben lesi kamerát szerelnék fel, és bemutatnám Önöknek a szövegét a TV be legyen tisztába az egész világ milyen mocskosság megy ott végbe! Akkor már jöhetnének a hülye szöveggel, hogy Önök csak jót akarnak az anyukának. S ha ennyire tanultak biztos arról is kellett volna halljanak , hogy olyan is létezik hogy NINCS teje az anyának és akkor is ő a hibás gondolom. Önbecsülés rombolónak jó az egész személyzet ott. Egyetlen idősebb hölgy van aki hozzáértő és kedves is a többi szakmailag nulla…

      • User
        Dátum: 2019. november 14., 17:23
        ÉRTÉKELÉS: 4

        Szerintem nem a cikket írók nevére kíváncsi senki, sőt biztos vagyok benne,hanem a nővérek nevére,aki ilyen helyzetben hozta saját magát és az anyukát is . Teljesen mindegy ki írta a cikket,az igazságon ???vagy a tényeken nem változtat.

  • User
    Dátum: 2019. november 13., 13:38
    ÉRTÉKELÉS: 4

    15 eve a regi, 11 eve az uj korhazban voltam csaszaros kismama, de en nem panaszkodhatom…a noverek segitokeszek voltak, es turelemmel viselkedtek, szep emlekeim vannak…pedig az elsonel a Karacsonyt is bent toltottuk e azon a napon 14 kisbaba szuletett…

  • User
    Dátum: 2019. november 13., 14:14
    ÉRTÉKELÉS: 2

    Istennek képzelik magunkat, peddig ők sem többek mint más. Persze egyre jobban el vannak szállva maguktól és ugyan úgy egyre nagyképűbbek lesznek. Ilyenek napjaink orvosai és nővérei…. tisztelet a nagyon titka kivétel!

    • User
      Dátum: 2019. november 15., 15:55
      ÉRTÉKELÉS: 9

      Tessék màr elvégezni egy orvosi vagy asszisztensi egyetemet/főiskolàt,és tessék màr megmutatni milyen is fasza orvosnak vagy aszisztensnek lenni,az ilyen önhöz hasonló együgyűekkel teli vilàgban.Kommentelni lehet,de az asztalra letenni valamit azt nehéz.Szar az orvos ,szar az aszisztens,mindenki szar ,lehet változtatni kérem szépen , pár évre lenyomni a segget,tanulni és bizonyítani,nem a semmitmondó üres kommenteket dobàlni, úgy,hogy valószínű a cikket is csak tagolva a sokadik nekifutàsra tudja elolvasni .Mondjuk, sokszor az beszél,kinek hallgatnia kellene!

  • User
    Dátum: 2019. november 13., 14:17
    ÉRTÉKELÉS: 3

    Ugya ezen mentem ènis keresztül sirtam már mikor jöt a fèrjem hogy már soha nem engednek haza. Nagyon nehèz császár után mèg a wc re is ki menni nem hogy minden 20 percbe elè sèlálni hogy agyanak már tejet hogy többet ne sirjon az èhes babád. Arrol senki nem tehet hogy nincsen teje. A probálkozásrol annyit hogy egy orát szoptatam a melleim tiszta vèrek voltak s mèg akkoris azt mondták hogy nem probálkozok eleget

  • User
    Dátum: 2019. november 13., 14:22
    ÉRTÉKELÉS: 9

    Gratulalok hogy mar emberek ebrednek fel egyes korhazak irant,es kinyilvanitjak hogy mi is tortenik a negy fal kozott,!!!!

  • User
    Dátum: 2019. november 13., 15:40
    ÉRTÉKELÉS: 3

    Hála Istennek hogy én tanultam s szerencsétlenségembol es szulni már csikszeredaba mentem -igaz teherbeesni is ott segitett a doktorno -sem kezdin sem szentgyorgyon nem kaptam olyan orvost aki barmit megprobalt volna. IGY szulni is oda mentem. Csaszar volt es ott egy szó panaszom nem lehet sem a nogyogyaszati reszen pedig fekudtem bent boven sem az ujszulott osztalyon nem volt problema.

  • User
    Dátum: 2019. november 13., 15:28
    ÉRTÉKELÉS: -5

    Mindig csak a rinyálás, az tény, hogy nem ideálisak mindig az állapotok. Az anyaság, a gyermek az áldás ezt kellene megköszönni…, és igen az élet sokszor áldozat, lemondás, fájdalom, s lecke is ezt el kell tudni fogadni…

  • User
    Dátum: 2019. november 13., 16:13
    ÉRTÉKELÉS: 7

    Sok okoskodo!!!a csaszaros anyukaknak sokkal kesobb jon meg a tejük (mert a szervezet nincs rakeszülve)vagy van akinek egyaltalan meg sem jön!!!akkor akkor a gyerekek ehen kell haljanak???mert tudjuk h egy uj szülött baba milyen gyorsan vesziti a sulyat!!!Es csak megjegyzes a csaszaros anyukak sokkal nehezebben gyogyulnak mint azok az anyukak aki termeszetesen szülnek!!!Az en velemenyem Romania minden fele szinten vissza fele fejlodik es errol az ott elo embetek tehetnek a mentalitasuk miatt!!!!

  • User
    Dátum: 2019. november 13., 16:11
    ÉRTÉKELÉS: 5

    Sajnos nekem is negatív tapasztalatom van az újszülött osztályt illetően. Évekkel ezelőtt én is átéltem ugyanezt. Elszomorító.

  • User
    Dátum: 2019. november 13., 16:00
    ÉRTÉKELÉS: 18

    Jó dolog beszélni, elmondani a tapasztalatainkat- megtörni a hallgatás falát… Amit hiányolok az a nevesítés, legalább a név kezdőbetűit megadni a ” bántalmazó/knak”. Lehet, hogy hatékonyabb lenne a nyilvánosság, nem érintené egy osztály/ intézmény minden egyes- esetleg becsületesen dolgozó- munkatársát.🤔

  • User
    Dátum: 2019. november 13., 17:39
    ÉRTÉKELÉS: 17

    én úgy gondolom azért a fizetésért lehetnének kedvesebbek a növerek aki nem tud mehet a konfekcióba minimál bérért

  • User
    Dátum: 2019. november 13., 18:10
    ÉRTÉKELÉS: 10

    En ket gyerekes anyuka kent osztom meg a tapasztalataimat.Elsö gyerekemmel termeszetes szülesre voltam elekeszitve de mar ez is roszul indult mert amint este lett es en egyedül marattam a szüleszeten a növerek felrevonultak taraslogni közbe en vajudtam mikor szoltam hogy jö hogy nyomjak es nem tudom visszafogni azt mondtak menjek vissza pihenni masodjara is ez törtent en nem tudttam mit kell ilyenkor csinalni sajnos kenytelen voltam a ferjemet fölhivni hogy keritsenek egy orvost mert it nem segit senki mire megjöt a nögyogyasz kaptam perfuziot me meg nem voltam kitagulva,mikor elment a fönöver bejöt es kiosztott mindennek vegül meg kellet csaszaroljanak.A szobaba masnap behoztak a picit de nem jöt meg a tejem mentem hogy kerjek de nem akartak adni mar nagyon fajt a melbimbom de ök ezt nem akartak megerteni egyfolytaba azt halgattam hogy ted cicire egy kis elötejem vol de 2 napig koplaltam es nagyon faradt voltam napal a növerek ejjel meg a pici nem hagyot pihenni kzbe hoztak tejet de nem 3 orankent de pici babam csak sirt mert ehes volt aztan mar enis sirtam,meghallota a fönöver es bejöt megneze picit es hozot tejet belatta hogy en tenyleg ciciztetek es nem eleg.2 het pihenes utan es rendszeres folyadek fogyasztassal let tejem nem kellet potoljam.A masodik babammal is voltak rosz elmenyeim sajnos csaszar volt es en meg kabultan feküdtte ök meg behoztab a babt es halottam hogy öklenedezik de nem tudttam fölkelni hogy megforditsam kiabalni kezdtem a tulso szobab meg volt egy anyuka es bejöt az oldalara forditotta, a többi ugyan az volt megint ragd cicire .Voltak növerek akik belattak hogy nem olyan könyü es nem mindenki egyforma es segitettek,de voltak akik nem segitettek söt meg a folytonos szemrahanyas hogy nem akarod szoptatni. Ez Sepsiszentgyörgyön törtent de szerencsemre volt egy Kezdivasarhelyi beteg aki elmondtta hogy sajnos kezdin sincs ez maskent.

    • User
      Dátum: 2019. november 13., 22:29
      ÉRTÉKELÉS: 1

      Én 8 éve szültem Kézdivásárhelyen de akkor se volt jobb a helyzet.Sajnos tejem nem volt és a 4 kg os kisfiam egyfolytában sírt az éhségtől.
      Minden etetésre 20 lejt adtam, annak akit elől kaptam ,hogy kapjunk 30 ml.tapot.
      Várják a pénzt és utánna már az üvöltésből is lennebb adnak.
      Szégyelhetik magukat !!!

  • User
    Dátum: 2019. november 13., 19:19
    ÉRTÉKELÉS: 11

    Ket gyermekemet szultem csaszarral…4 evkozzel de semmi ilyet nem tapasztaltam mint a fent leirtak.A korhazban a noverektol tanultam meg szoptatni es amikor mar volt tejem kellett kerjem, hogy ne hozzanak tobb tejport. Minden valtastol kaptam valami jo tanacsot es mindenki kedves volt.
    Es annyit ellenorizgettek, hogy jol vagyok e, hogy mar a vegen az idegesitett. 🙂
    Nem tudom, hogy mi tortent a ket megszolalo holggyel de szerintem valamit nagyon felre ertettek…vagy tul erzekenyek voltak az adott periodusban.
    Biztosan allithatom, hogy kozel sincs ilyen szornyu sorsa a kezdin szulo kismamaknak.
    Marton Katalin

  • User
    Dátum: 2019. november 13., 20:00
    ÉRTÉKELÉS: 12

    Felháborító, mert az egész intézmény blamálva van. Ha személyes problémájuk volt a kedves anyukáknak a nővérekkel, megkellett volna nevesítsék őket. Általánosított rágalom, aminek következtében várandós anyukákat tántorítanak el a kézdivásárhelyi szülészettől. Ameddig bent feküdtem, végig azt éreztem, hogy a lehető legjobb kezekben vagyok én is, de a kisfiam is! Örök életemre hálás leszek az orvosoknak és asszisztenseknek!!!

  • User
    Dátum: 2019. november 13., 21:38
    ÉRTÉKELÉS: 1

    Ez nem csak Kezdivásárhelyen van így!!! Németországban is így működik!Nekünk sem adtak előre tápot.Egy egész éjjet és napot sirtam,mert nem indult be a tejem( fájt a cicim)éhes volt a babám.De Mi be csempésztük a tápot!Aztán másnap reggeltől követeltem a tápszert! Azt mondják…Azért nem adnak tápot,mert akkor a baba nem fog cicire kényszerülni! Viszont ,mind 1 ki ,hogyan szül, az egy nagyon fájdalmas és fárasztó dolog! Nem illendő,le kezelően viselkedni egy lábadózó kis mamával!! Na de ez Kezdivásárhely!!!!

  • User
    Dátum: 2019. november 13., 21:20
    ÉRTÉKELÉS: 9

    Biztosan van valós alapja is a cikknek,de én nem mernék àlltalànositva beszélni, a lelkiismeretem nem engedné!Ha merem vállalni a cikket nyíltan kimondanàm akivel bajom volt,nem sàroznàm be az egész osztàlyt,mert igenis vannak kedves asszisztensnők, és szerintem ez nem szép velük szemben.Három évvel ezelőtt szültem,és igenis volt olyan nővér,aki a kedvességével és humoràval sokat könnyített a helyzetünkön☺️

  • User
    Dátum: 2019. november 13., 22:10
    ÉRTÉKELÉS: 5

    Tény, hogy szülés után sokkal érzékenyebbek vagyunk de ezt ők is tudják, akkor miért olyan nehéz kedvesen beszélni?…
    Én is ott szültem és egy hét után bőgtem, hogy engedjenek már haza mert depressziós leszek tőlük.
    A szülészetes nővérek nagyon kedvesek voltak, nem is értettem, hogy a barátnőim miért panaszkodtak annyit. Azt hittem csak hiszti. Aztán megismertem az újszülött osztályon dolgozókat.. Először az zavart, hogy ahány váltás annyi féle képpen kell szoptatni és mindenkinek meg kell felelj de ettől még nem akadnal ki.. Csakhogy megteszel mindent amit kérnek aztán utána jó parasztul kiosztanak…
    Én tápot kaptam (ha érte mentem) viszont senki nem segített ha szükség volt rá.. És még azt is az orromra hánytak, hogy fizetős ”elit ” szobába voltam..

  • User
    Dátum: 2019. november 14., 5:30
    ÉRTÉKELÉS: 5

    Én mindkét gyerekemet a kovásznai kórházban szültem (természetes szüléssel) sepsiszentgyörgyi anyuka vagyok. Még a régi kórház volt akkor, nem volt modern felszereltségű, de azt az emberi hozzáállást amit ott tapasztaltam a személyzet részéről, szavakkal nem lehet leírni. ☺️ A takarítónőtől Condrea doktor úrig mindenki türelmes, kedves, figyelmes volt, rengeteget segítettek, pedig nem tömtem pénzzel a zsebeket…. Nagyon elégedett vagyok az ottani hozzáállással és mindenkinek őszintén ajánlom a kovásznai szülészetet.
    Ezúton kívánok nekik jó egészséget és köszönöm a hozzáállásukat! ♥️

  • User
    Dátum: 2019. november 14., 6:50
    ÉRTÉKELÉS: 3

    Annyiban igazuk volt,hogy ha tempore kapnak a babák nem fognak megtanulni szopni,és az elején a szoptatás avval jár h kisebesedik a mell,főleg ha első babáról van szó,és egy újszülöttet szinte folyamatosan,ha nem alszik a mellén kell tartani az elején amíg elindul a tej.senkinek nincs teje ,a szopástól indul el,de a sértegetések és érzéketlen megjegyzések helyett ilyenkor a szép szó, a jó tanács és a segítség ami jól esik az anyukának.ideje lenne a kórházakba szoptatási tanácsadókat alkalmazni,mert ez egy igenis nagyon fontos dolog h jól működjön,és általános probléma h szükség lenne segítségre.

  • User
    Dátum: 2019. november 14., 7:53
    ÉRTÉKELÉS: 6

    Sziasztok , két éve én is császárral szültem, ennyi rossz élményem nm volt a drno annyira kedves és úgy szereti a piciket mintha mind az övé lenne .irigylesre melto, volt olyan noverke akit legszivesebben haza hoztam volna magammal annyira rendes es kedves volt rengeteget segitett, de ami igaz az igaz volt egy ejszajas esetunk is aki kritikan aluli volt annyi rossz élmény maradt bennem miatta h ezért azt kell mondjam h mindenkinek igaza van egy keveset, de az is igaz h az anyukak részéről is van csiszolni való, olyasmikért is problemazunk( problémáznak) amiért inkább kellene hallgatni. Remélem mindenki elfelejti a rossz élményeit végül is egy csodás kisember az életükbe ennél többet et

  • User
    Dátum: 2019. november 14., 7:51
    ÉRTÉKELÉS: 15

    A parasztság, butaság, neveletlenség, nagyképűség, arogancia, nemtörődömség jellemzi az újszülött osztály dolgozóit ( tisztelet a kivétel). Gondolom azt mindenki tudja, hogy kinti személy nem mehet be az osztályra, de a jelenlegi főaszisztens lánya megteheti, tehette és még a közösségi oldalon is megosztotta 😊, vagy egy masik szempont, amíg a betegápoló vagy takarítónő abban az öltözetben eteti az újszülötteket amiben felmos a jortermekben és a fürdőket , wc-t pucolja, addig nincs amiről beszélni ….

    Kedves aszisztensnők, amíg a hozzáállásukon nem változtatnak és a modorukon, jobb véleményre ne számítsanak, inkább a reggeli káve közben gondolkodjanak el, hogy hogyan tudnának változtatni mindezeken és ne a betegeket és körülmenyeiket osszák. Ugye tudják, ha nincs beteg … akkor maguk se kellenek? Elvárásaik vannak de sajnos kevesen lássák be , hogy kötelezségeik is! MAGUKBÓL egy nagyon fontos dolog hiányzik, az EMBERSÉG!!!!
    Legyen egy szép napjuk! 😉

    • User
      Dátum: 2019. november 17., 12:20
      ÉRTÉKELÉS: 4

      Valóban így van aki tanult lelkiismeretesen és szeretne elhelyezkedni a szakmában elhivazottan dolgozni nem engedik mert ,,kinti” személyt nem vesznek fel de az ott dolgozó valakijét már igen annyi ha semmit dem tud

  • User
    Dátum: 2019. november 14., 9:08
    ÉRTÉKELÉS: 8

    Túlzásnak tartom, hogy az újszülött osztály teljes személyzetét egyben kritizálják. Én tavaly szültem császárral, nem voltam külön szobában, még csak egy csokit sem adtam senkinek és én is találkoztam modortalan és nem túl segítőkész nővérekkel. Összességében viszont nagyon kedvesek, segítőkészek voltak. A gyermekosztályon ugyanezt tapaszaltam.
    És igen, szoptatni néha fájdalmas, én itthon is kellett szorítsam a férjem kezét valahányszor mellre kellett tegyem a gyereket, de egy két hét alatt megoldódott a dolog és nem kellett tápszer még pótlásnak sem.
    Szegény nővérkék sem tudnak mindenkinek eleget tenni, elvben mindenki szoptatni akar, de nem egy anyukától hallottam, hogy „eltelik ez a pár nap s hazafelé veszem meg a tápszert”

  • User
    Dátum: 2019. november 14., 9:25
    ÉRTÉKELÉS: 11

    Korházvezetők??? Osztályvezető???? Gondolom őket nem erdekli… picit jobban körül kellene nézni a színfalak mögött 😊

  • User
    Dátum: 2019. november 15., 12:48
    ÉRTÉKELÉS: 12

    Kedves Nők!
    Néha úgy érzem, hogy a természet igazságtalan veled. Pedig Te egy csoda vagy!
    Te vagy az, aki minden hónapban vérzel, akár erős fájdalom árán is. De ha fáj is, akkor is elvégzed a munkád, és rendben tartod a házat.
    Te vagy az, aki 9 hónapig egy másik embert hordozol a szíved alatt. A kellemetlenségekkel a fájdalommal együtt áldozatot hozol, hiszen a legfontosabb, hogy Ő egészséges legyen. Boldoggá tesz az, hogy egy új élet lakik benned.
    Amikor itt az idő, akkor az életed teszed kockára azért, hogy egy másik élet létrejöhessen. Te pedig az új életet választod a sajátod helyett, akkor is ha tudod a szülés/ császár mekkora fájdalommal jár.
    Mindezek után pedig összeszeded magad, folytatod az életed, most már sokkal több teendővel. De mindez csodálatos, hiszen az a mosoly, amit a kisbabád arcán láthatsz, elfeledtet minden nehézséget.
    Isten Áldása legyen minden Nőre!(Kitartást és mindig szóljatok,hogyha valami nem tetszik. Ne feledjétek,a szamárbőgés a növérek meg a doktorok szájából,nem hallatszik a mennybe!!!) . (egy apuka)

  • User
    Dátum: 2019. november 15., 18:28
    ÉRTÉKELÉS: 0

    Már pedig megalaztak a kismamákat. Az én fiam tíz éves és minket is megalaztak. Nem elég hogy befertozve haza engedtek hanem amikor visszamentunkaszt se mondták mi fog történni. Amikor pedig már jól elkabitottak közölték hogy kaparas lesz ha mit ne mondjak akkor már teljesen érzelem mentes voltam. Ha fel vegtagom vágtak volna is mosolyogva bolintottam volna. Azután pedig még engem vadoltak hogy üvölt a gyerekem miért nem szoptató meg. Hát ha lett volna amivel. Három keserves nap után jöttek rá hogy elapadt a tejem. De arra már annyira kimerülten hiszen több mint tíz napja szenvedtünk hogy az elmondhatatlan. Tavozasul a Kedves Noverektol kaptam ajándékba egy gyermekágyi depressziót amit hálásan köszönök. Nagyon sok nap, hét, hónap és tobbszaz lej kellett ahhoz hogy lábra aljak. Nesze neked kezdivasarhely, így kell bánni a kiszolgáltatott kismamakkal.

      • User
        Dátum: 2019. november 16., 22:28
        ÉRTÉKELÉS: 3

        Sokunk számára az 😄 Semmi köze a cikkhez 🤔 Akkor ezek szerint a kedves hölgynek kikapartàk a fertőzését 😂😂😂Jaj,jaj,hogy milyen tudatlankàk vagyunk néha,de öntjük magunkból a marhasàgot, mindegy mit,csak mondjunk,hogy más legyen amit kacagjon🤣

    • User
      Dátum: 2019. november 20., 18:39
      ÉRTÉKELÉS: 0

      Ha tényleg azt hiszi, hogy a depressziója egy személy miatt alakult ki akkor nagy tévedésben van. Megsúgom, hogy a hiba az ön gépezetében volt/van… Gyengeségeinkért nem más kell okolni!

  • User
    Dátum: 2019. november 16., 23:44
    ÉRTÉKELÉS: 4

    En Szentgyorgyon szultem 2 es fel evvel ezelott. A legfontosabb dolog hogyha a Drno es a noverek nem lettek volna akkor ma nem foghatnam a kezembe a kislányomat. Ezen kivul nagyon rendesek es elozekenyek voltak. Ket napig amig inkubatorba volt folyamatosan tajekoztattak az allapitarol es nyugtatgattak, tobbszor is atvezettek h megtudjam nezni. Miutan odakerült a babam a korterembe jottek megmutattak hogyan kell pelenkazni – elso baba leven – hogy ne sertsem meg a koldoket, jöttek furdettek. Sokat probalkoztunk a cicizessel de mivel mindketten antibiotikumot kaptunk nem sikerult es noha sok elotejem volt a csaszar utan elapadt. Segitettek mutattak hogy kell cicire szoktatni de miutan lattak h orakig kinlodunk es nem megy a baba meg ordít nem erőltettek hoztak a tapszert es nyugtatgattak h nem en vagyok az elso sem az utolso akinek nincs teje. Arrol nem is beszelve h mikor egy nap nagyon rosszul voltam elvitte a noverke ejszakara es gondjat viselte reggelig, etette harom orankent. En csak halas lehetek a banasmodert amiben reszesultem 🙂

  • User
    Dátum: 2019. november 20., 10:56
    ÉRTÉKELÉS: -2

    Sajnos egy egy anyuka a kényelemhez van szokva és nem agyermeke érdekét veszi figyelembe. Azt nem értem hogy az ilyen miért vállal gyereket? Igen is én is császáros anyuka voltam de mindent megtetem azért hogy legyen tejem és amíg megjöt nem éhezteték a gyerekem. A nővérek nem azért vannak hogy minden anyukának azt csináljanak ami nekük megfelelő. Utána kell olvasni hogy a gyereknek mi a jobb az anya tej vagy a tápszer. Én nagyon megvoltam elégedve mindennel úgy a nővérekel mint a doktorokal. A véleményem az hogy az ilyen anyuka menjen magán klinikára. Fél a fejjel új szülőt osztályon dolgozok az ilyen anyukák komentjit nem kell meghalgatni. Amíg ott volt miért nem panaszkodott a doktoranak, hogy a nővérekel baj van. Utána könnyű kommentálni

  • User
    Dátum: 2019. november 21., 9:04
    ÉRTÉKELÉS: 6

    Ebből az a tanulság, hogy amelyik anyukán látszik a nem akarás arra, hogy szoptasson, nyomni kell neki a tápszert és kész. Nagyon el vagyunk kényelmesedve, elvárjuk, hogy mindenki körülugráljon minket csak azért mert nekünk ez jár, így vagy úgy fizettünk érte. Ez az élet minden területére kezd igaz lenni sajnos.