Hirmondo
Hirdetés
Hirdetés

Van esélyünk a megmaradásra

Hatalmas robbanás, döbbenet, félelem és pánik. Por, füst, hangzavar. Rémülten menekülő fiatalok, kábultan kóválygó felnőttek, gyerekeiket kétségbeesetten kereső szülők. Szétszórt maroktelefonok, táskák, ruhadarabok. A padlózatot beborító törmelék között élettelen testek, fetrengő sebesültek, jajveszékelő emberek. És ezeket a képsorokat nem a II. világháború bombatámadásai alatt rögzítették, hanem Ariana Grande amerikai énekesnő manchesteri fellépése után, az aréna előcsarnokában végrehajtott robbantást követő pillanatokban. 2017. május 22-én. Másnap délutáni jelentések szerint a halottak száma 22-re, a sebesülteké 59-re emelkedett.

Vajon még minek kell történnie és hány ártatlan áldozatra van szükség ahhoz, hogy Európa nyugati fertálya magához térjen? És e kérdés feltevésekor nem az Európai Unió irányítóira vagy az Európai Parlament képviselőre gondolunk, őket ugyanis rég megvásárolta a földrész civilizációjának megsemmisítésén ügyködő politikai ámokfutó. Még csak a jóléti országok vezetőire sem, hiszen többségük szintén Lucifer földi helytartójának a zsoldjában áll. Sokkal inkább a széles néptömegekre, akik szavazataikkal leválthatják a létükre-létünkre törő politikusokat. A magatartásuk és ügyködésük ugyanis mára túllépte az egészséges tűréshatárt, és a kontinens egészére nézve közveszélyessé vált. Ennek legkézenfekvőbb bizonyítéka pedig az általuk előidézett és folyamatosan duzzasztott migránsáradat, mely alig két esztendő alatt emberéletek ezreit követelő terrorcselekmények végrehajtását segítette elő.

Nyugat-Európa mégis hallgat, és kétséges, hogy még idejében feleszmélnek lelkileg kiüresített, szellemileg elcsökevényesített és kilúgozott tudatú polgárai. Hiszen istentagadásra, erkölcstelenségre, értékrombolásra, a szép kicsúfolására, a társadalmi szabályok áthágására, valamint a biológiai törvények semmibevételére nevelték őket. Minket viszont, Közép- és Kelet-Európa népeit még nem sikerült teljesen megrontani, így van esélyünk a túlélésre és megmaradásra. De csak akkor, ha összefogunk, és nem engedjük, hogy az egyéni jogokra hivatkozván megfertőzzék a tudatunkat, és a szabadság fogalmát összekeverjék benne a szabadossággal.

Hirdetés
Hirdetés
Névtelen hozzászólás
Hozzászólások
  • User
    Dátum: 2017. május 24., 8:33
    ÉRTÉKELÉS: -10

    Szép jellemzése a nyugati embereknek. A nyugatiak kilugozott tudtak, a keletiek és délies vadállatok, csak mi itt kelet európábrán vagyunk jók, okosak és fejlettek. A világ közepe itt van. A hagyományos családott is itt ápolják. Néha ugyan verssel, máskor a gyerekek elhagyásával (hogy nyugatra tudjanak menni elbutulni), de legalább hagyományosan és Istenfélő módon, követve Jézus tanítási.

  • User
    Dátum: 2017. május 24., 9:31
    ÉRTÉKELÉS: 12

    Vajon ,hány embernek kell még meghallnia, hogy Europa vezetői felébredjenek?Mikor veszik már észre, hogy a migránsok, nem a beilesszkedésért jönnek Europába, hanem, hogy ELFOGLALJAK!!! aszt!Látjuk, hogy eggyetlen egy szemely mekkora galibát képes okozni, és hiaba költünk milliárdokat a megelőzésért, mindig egy lépéssel elöttünk járnak!Biztosan, a migráns védők, azzal érvelnek, hogy nem szabad álltalánosittani, mert minden migráns nem terrorista, de hogy lehet kiszürni?Sehogy!Akkor nincs mit tenni, vagy mi maradunk meg, és a migránsokat kiseperjük Európából, vagy behódolunk nekúk, és hadjuk, hogy elpusztitsanak!Tudom, ez igy meredeken hangzik, de en , sajnos ilyen jővő képet látok, migráns ügyben!

    • User
      Dátum: 2017. május 24., 10:44
      ÉRTÉKELÉS: -10

      Hány embert ölnek meg a terroristák Európában és hányan halnak meg egyéb okok miatt, mint pl. szülői és állami hanyagság (oltások hiánya), közúti balesetek, nem terrorista gyilkosságok? Nem akarom alábecsülni a terroristaveszélyt, de figyelembe kell venni, hogy itt pánikkeltés is folyik. Egyetértek, hogy egyszerűbb megakadályozni az összes menekült befogadását, mint kiszűrni ki a terrorista, viszont: sok robbantó már itt született, tehát nem a mostani menekülteket kell szapulni, hanem azon elgondolkozni, hogy miért jutottak oda, hogy terroristákká váltak. Ugyanakkor azon is el lehet gondolkozni, hogy mit is lehet tenni, hogy ne jöjjenek újabb menekültek? Körbekerítjük az országot, Európát, és aki be akar törni, azt lelőjük? Szép kilátás. Ugyanakkor ez se oldja meg a már itt levők (nem akik az elmúlt 5 évben érkeztek) problémáját, áltatás, hogy ezzel elhárul a terrorveszély.
      Szerintem egyetlen megoldás a nevelés, tanítás és nem hagyni, hogy az emberek (legyen az muzulmán, keresztény, arab, cigány, indiai, afrikai, magyar, román) a társadalom peremére szoruljanak. Mert azokból lesznek a bűnözők, legalább is a látványos bűnözők, (mert sok jól szituált fehérgalléros is van, aki ugyanannyi vagy még több kárt okoz).
      Amit ebben a cikkben és sok más médiumba megjelent írásokban visszataszítónak tartok az a kétszínűség, felsőbbrendűség kinyilvánítása, a tömeges megbélyegzés (halló, nem ez ellen harcolunk mi is?), a tolerancia teljes hiánya.

      • User
        Dátum: 2017. május 24., 23:22
        ÉRTÉKELÉS: 12

        A migráns pártiaknak: Igen, nem minden migráns terorista, de minden terorista migráns (vagy most jött Európába, vagy már régebb)!

      • User
        Dátum: 2017. május 25., 9:37
        ÉRTÉKELÉS: 8

        Szerintem, nem szabad ősszehasonlittani egy terrortámadást egy balesettel.Itt arrol van szó, hogy ártatlan embereknek kellett meghallniuk, egy fanatikus, szervezet miatt!Az iszlam állam terrorszervezet nyiltan kimondja, hogy ki akarják irtani a keresztényeket Európábol!Ez nem pánikkeltés, ez sajnos tény!Ebben az esetben, én toleranciát kell tanusitjak ezzez az ellenséeggel szemben?Hol van az ő toleranciája, amikor hidegvérrel meggyilkol 8 eves gyermekeket?Mondhatnám, 22 halott elenyésző szám, naponta 10X tőbben hallnak meg autobalesetben, de eggyettlen szándékosan kióltott emberélet is sok, amelyet valaki rosszindulatbol okoz!Mert ez a 8 eves kislány ( a merénylet eggyik áldozata), SOSEM!!! tudja már meg, mit jelent amikor kicsengetik az iskolábol, nem fogja megtudni mi a szerelem, nem tudja megérezni pl. a menyasszonyi lét őrőmét, nem erezhet át, egy szakmai sikerélményt , nem élhet meg bóldog nyugdijas éveket!Mindezt azert, mert felemelkedőben van egy ideologia, nevezetesen az iszlam hitt, amely nem tűr meg semmi másságot.Mi, Európaiak, meg csak szépen legyünk toleránsak, engedjünk be minél tőbb migránst, ha robbantgatnak eggyet csak legyintsünk, majd várjuk szépen mikor repülűnk mi is a mennybe!

        • User
          Dátum: 2017. május 25., 13:00
          ÉRTÉKELÉS: -4

          Soha nem mondtam, hogy ez nem tragédia, és hogy a terroristákkal kell toleránsabb lenni. Nem. De a cikk és a média igenis pánikot kelt és az érzelmekre akar hatni. Feldúltan reagálni ezekre az esetekre, bosszút állni és ártatlanokat megbélyegezni nem szabad. Szeretném, ha nem jönnének bevándorlók, de együtt tudok érezni azokkal, akik menekülnek. Az áldozatok számát és a balesetek számát is azért hoztam fel, mert ez is a pánikkeltésről szól. Hasonló, amikor lezuhan egy repülő, mindenki arról beszél. Igen tragédia, akkor is ártatlanok halnak meg, sokan bepánikolnak, nem mernek repülni, pedig továbbra is biztonságosabb, mint elmenni autóval a repülőtérre.
          Romániában 2016-ban 97 haláleset volt az utakon egymillió lakosra. Vagyis kb. 1800 összesen. Ezek jó része ártatlan és kisgyermek is van köztük. Mégse gondol senki egy pillanatra se arra, hogy ma meg is halhatok, amikor autóba ül. De rögtön pánikol, hogy mi lesz, ha elmegyek Párizsba, vagy egy koncertre, vagy más tömegrendezvényre és mellettem robbantanak. Az sofőröket se akarják az emberek elkergetni. És miért ez a különbség?
          Mégegyszer: a terrorista támadás rossz és igenis kell harcolni ellene. Vannak terroristák a menekültek között is, és a hatóságok hibája, hogy nem szűrték ki őket. Vannak terroristák itt születettek között is (nem csak iszlám terroristák, lásd ETA, IRA, Carlos, Brevik, Oklahoma City, stb.) és igen, őket is el kell kapni. De mindezek miatt egész népeket lehülyézni és másokat megbélyegezni nagy tévedés és visszataszító.

          • User
            Dátum: 2017. május 26., 17:14
            ÉRTÉKELÉS: 3

            Hasonló, amikor lezuhan egy repülő, mindenki arról beszél. Igen tragédia, akkor is ártatlanok halnak meg, sokan bepánikolnak, nem mernek repülni, pedig továbbra is biztonságosabb, mint elmenni autóval a repülőtérre.
            Romániában 2016-ban 97 haláleset volt az utakon egymillió lakosra. Vagyis kb. 1800 összesen. Ezek jó része ártatlan és kisgyermek is van köztük. Mégse gondol senki egy pillanatra se arra, hogy ma meg is halhatok, amikor autóba ül. De rögtön pánikol, hogy mi lesz, ha elmegyek Párizsba, vagy egy koncertre, vagy más tömegrendezvényre és mellettem robbantanak. Az sofőröket se akarják az emberek elkergetni. És miért ez a különbség?

            Valaszom erre:ismet mondom, NEM EGGY A KETTO!!!, a terrorista KESZAKARVA! ol meg artatlan embereket, a baleseteket, meg senki sem akarja, senki , normalis ember, nem veri le a repulogepet ,(felteve, ha ez is nem egy terrorista merenylet).Az utobbi evszazadban nagyon sok europai koltozott, vandorolt be mas Europai orszagba, lasd a torokoket Nemetorszagba, vagy a sok hazankfiat nemet, olasz, spanyol orszagokba, de eggyik se robbantott!Az utobbi ket ev osszes merenyletet muzulmanok hajtottak vegre.Ezek alapjan, merem kimondani, hogy ezekben az emberekben nem tudok megbizni

  • User
    Dátum: 2017. május 24., 12:48
    ÉRTÉKELÉS: 17

    Naivitás azt hinni, hogy ezek mind menekültek. Gazdasági bevándorlók a többség. Miért akarnának hanem Franciaországból pl. Angliába jutni? Talán Franciaországban nincs biztonságban a háború elől? Nem felsőbbrendűség az, ha valaki a saját élőhelyét félti. Az én házamban én vagyok az úr (nevezhetjük felsőbbrendűnek), és nem a betolakodó. Én dolgoztam érte, az én őseim szenvedtek meg érte, talán legyen akkor jogom hozzá, hogy eldöntsem, hogy kit engedek be, és kit nem. Ennyi. Talán annyit elvárhatunk, hogy legalább bemutatkozzanak, értsd: mutassák be az irataikat, igazolják magukat.
    Nevelni meg csak azt lehet, aki ezt akarja. Aki a saját kultúráját akarja ráerőszakolni a befogadóra, az nevelhetetlen. A társadalom peremére pedig mindig ki fog szorulni valaki.
    Az óvatosságot pedig nem szabad összetéveszteni a pánikkeltéssel. Farkasokat nem engedünk a bárányok közé. Pedig szeretjük őket, de akkor sem.
    És igen, aki be akar TÖRNI, azt lelőjük. Aki kérezkedik, azt nem. Ez a különbség. Csak a különbséget észre kell venni. Tolerancia ide vagy oda.

  • User
    Dátum: 2017. május 25., 18:33
    ÉRTÉKELÉS: 15

    Gyerekek ezt olvassatok el.Az orosz http://www.hidfo.ru cimu internetes ujsag egy kemeny cikket kozol”Macron,Merkel May-gyermektelen vezetok iranyitjak a meddo Europat””.A cikk azt irja hogy ezeknek semmi nem szent az egyeni sikereiken kivul.Nem torodnek sem a nemzettel sem a jovovel.Sot a migracio hivei es a nemzetek folszamolasanak hivei.Most mar vilagos,hogy a nemzetkozi Szabadkomuves rablobanda miert tamogatta Romaniaban Johannis elnokot.Olvassatok el a cikket a Hidforol.Ez kegyetlen de sajnos valo igaz!

  • User
    Dátum: 2017. május 29., 12:18
    ÉRTÉKELÉS: 4

    Milyen gondolkodásra vall ez a kérdés: „hány embert ölnek meg a terroristák Európában és hányan halnak meg egyéb okok miatt?”
    Szóval, a terrorista támadás, mint halál oka, mivel számszerűleg kisebb mint pl. a kanyaróban, balesetben elhunytaké, így aki erről beszél, az pánikot kelt? Micsoda???

  • User
    Dátum: 2017. május 29., 16:55
    ÉRTÉKELÉS: 11

    Ugy latom itt minden kommentelobol filozofus lett.A terrorizmus filozofusa csak eppen a lenyeg van kihagyva.Na akkor kezdjuk a lenyeggel.1.Mi szuli a terrorizmust?Az eroszak.A haboru.2.Ki(k) inditottak haborut az arab orszagok ellen?Amerika es csatlosai az E.U.3.Kik bombazzak az iskolakat es lakonegyedeket,azaz a civil lakossagot Palesztinaba,Sziriaba,Afganisztanba,Irakba stb.?Izrael,Amerika,az E.U. katonai.(Vagy talan az ok gyerekeik nem gyerekek ezert nektek ok nem szamitanak?!)4.Hogyan lehet a migraciot megallitani?Az arab orszagok elleni terror haboruk beszuntetesevel es ezen szetbombazott orszagok ujjaepitesevel.Humanitarius segitseggel.5.Van-e akarat mindezekre az arabokat tamado orszagok reszerol?Jo kerdes,mi?!Na ezt kerdezzetek meg az oket iranyito szabadkomuvesektol.

    • User
      Dátum: 2017. május 30., 9:15
      ÉRTÉKELÉS: 3

      Ezt a migracios folyamatot nem fogjak megallitani ,amig minden harmadik europai nem lessz bevandorlo.A teroristak ,a hadsergek,titkos szolgalatok ”gyermekeik”.Europa -vezetoit-eggyaltalan nem erdekli hogy hany ember halt meg vagy fog meghalni teror tamadasba.OK azt mondjak ,intezkednek,de az intezkedes azt jelenti,hogy a biztonsaguk erdekebe meg egy centivel vastagabb pancel kerul az autojukra,+20 fegyveres testor allig folfegyverkezve.Nem tunik gyanusnak hogy a terorristak csak artatlan embereket vesznek celba?

    • User
      Dátum: 2017. május 30., 13:51
      ÉRTÉKELÉS: 2

      Elég logikus érvelés amivel személy szerint részben eggyet is tudok érteni. Igen, az egész terrorizmusnak, migrációnak az oka a háború. De én úgy látom, hogy ebben Romániának vagy Magyarországnak nincs nagy szerepe (beleszollása). És tényleg nagyon szomorú, hogy ártatlan gyerekek halnak meg. Az erőszak erőszakot szűl. De az megoldás, hogy terrorizmus jegyében ártatlan embereket ölnek meg? Harcoljanak az amerikai vagy EUs katonákkal. Na meg, ha EU-ba jönnek akkor legálisan probáljanak jönni, hogy könnyebben lehessen szürni a teroristákat. Na de lehetne folytatni. Az viszont tény, hogy ezek az emberek soha nem fognak integrálódni lásd Franciaországot. Na meg a legnagyobb része nem is akar. Egy muszlin szemében mi hitetlenek és tisztátalanok vagyunk. Ezek tények és saját börömön tapasztaltam. A másik fontos dolog, hogy Ök a kereszténység ellen háborúban vannak. Ha annyira szeretnének a keresztényeket akkor miért ölnek meg ártatlan keresztényeket a háborús területeken? Hiszen Ök is ugyan úgy szenvednek mint a honfitársaik (muszlimok). Miért nem kerülnek ki a háborús területeken élő keresztények közül teroristák.?

  • User
    Dátum: 2017. május 30., 15:01
    ÉRTÉKELÉS: 9

    Erre az utolso kommentre is van egy valasz.Tudod hol talalod meg ezt a valaszt.Usd be a Google keresobe””A Szent Koran” es ebbe megtalalod kerdeseidre a valaszt.Nem vagyok sem arab,sem arab szimpatizans,sem migrans szimpatizans.Sot!Kimondottan ellenzem,hogy ide Europaba jojjenek ezek az idegenek.De akkor mikor amerikai es europai gepek szetbombazzak a civil lakonegyedeket,iskolakat,ovodakat,korhazakat es meg sorolhatnank,ezekben az orszagokban,nem figyelve oda arra,hogy abban az iskolaban,ovodaban gyerekek vannak es gyerekek halnak meg artatlanul akkor meg tudom erteni ezen nepek fajdalmait.Valoban nem a terrorizmus a megoldas es a valasz ezekre a cselekedetekre,csak eppen van egy nagy bokkeno.Az,hogy a haboru nem fayr.Mert mig az amerikaiak allig fol vannak fegyverkezve a legmodernebb fegyverekkel addig a masik oldalnak csak nehany kalasnykovja meg par aknavetoje van.Ilyen gyengen folszerelt orszagokban konnyu erot fitogtatni es gyilkolaszni.Az oroszokkal,a kinaiakkal es az Eszak-Korea-iakkal mar nem igy folyna a haboru.Na es jogosan foltehetjuk itt a kerdest,hogy aki nalanal gyengebbeket tamad es terrorizal azon a cimen,hogy „demokratizalni” akarja eme orszagokat az vajon nem ugyanolyan terrorista,mint azok akik robbantgatnak Europa szerte?!Aki a demokraciat eroszakkal akarja terjeszteni az ugyanolyan terrorista mint az arab robbantgatok.